18 December 2015

φαντατρία με τον Φαντασμένιο

 Για το #3 καλεσμένος του Φαντασμένιου στα ακραία μουσικά φαινόμενα, ο Φαντασμένιος.

Φαντασμένιος: Αφού δεν θέλει κανείς να σου πάρει συνέντευξη πες τα εδώ.

Φαντασμένιος: Καλή ιδέα, μια νέα φόρμα μετά από τόσα χρόνια γραφής σε τρίτο πρόσωπο για τον εαυτό μου, λες και είμαι ο Κούγιας. 

Φαντασμένιος: Ε μα.

Φαντασμένιος: Στο νούμερο τρία της φανταλίστας είναι οι Ice_Eyes και ο πρώτος τους δίσκος με τίτλο Quartz. Πλάκα πλάκα τα ποστ για τους Ice_Eyes είναι τα μόνα που γράφω σε πρώτο πρόσωπο. Δεν έχει σημασία, ας μην κάνω άλλο τον μαλάκα και ας απολογηθώ για αυτή την επιλογή. Λοιπόν οι Ice_Eyes είναι φίλοι μου και για αυτό είναι στο νούμερο 3. Βασικά επειδή είναι φίλοι μου άκουσα το βινύλιο και τους έβαλα στη λίστα. Το άκουσα και μου άρεσε όπως μου αρέσουν όλα όσα έχω ακούσει από αυτούς και ακυκλοφόρητα τα έβαζα στην εκπομπή. Μου αρέσει ο δίσκος γιατί είναι φίλοι μου ή είναι φίλοι μου επειδή μου αρέσει ο δίσκος;
Τώρα που το σκέφτομαι οι Ice_Eyes, δηλαδή ο Σπύρος και ο Τάσος έχουν ένα κοινό σημείο, έχουν φοβερό γούστο. Τα κάμποσα χρόνια που ξέρω τον Τάσο δεν μπορώ να θυμηθώ ένα δίσκο που να μου έχει προτείνει και να μην μου αρέσει. Με εντυπωσιάζει η αποκωδικοποίηση και τελικά αποτύπωση σε βινύλιο όλων αυτών των φοβερών επιρροών. Φαντάζομαι επίσης πως δεν ήταν καθόλου εύκολη διαδρομή από αυτά που είχαν στο μυαλό τους στα ηχεία με τόσο φτωχά μέσα και σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Για να γίνει αυτό σίγουρα καταπίεσαν μεγάλο ποσοστό της μπόλικης τελειομανίας τους. δημιουργικοί άνθρωποι συνήθως είναι τελειομανείς. Στα δικά μου αυτιά το αποτέλεσμα είναι τέλειο, δηλαδή αν είχα κάνει εγώ αυτό το δίσκο θα αισθανόμουν σαν τον Αντρέα το 81, τον Γκάλη το 87 και τον Σπαλιάρα κάθε μέρα, όλα αυτά μαζί και επί δέκα. Αν ήταν δικό μου θα το έβαζα στο τρία; Θα είχα  γράψει το τραγούδι της χρονιας και θα με έβαζα στο τρία; Ζηλεύω τους δημιουργικούς ανθρώπους ίσως γιατί το μόνο που έχω να παραθέσω σε αυτό τον τομέα είναι αυτό το σαχλό μπλογκ με τις ειρωνείες, τις ανακρίβειες, τα λάθη  και τις μαλακίες.

Φαντασμένιος: Καλά τα είπες. Μπράβο σου. Πάλι καλά που κατάλαβες πως έπρεπε να το βάλεις στο #1. Κομπλεξικέ.

No comments: