13 December 2015

φανταοκτώ με τον Βαγγέλη Γιαννόπουλο

Στο 3 με τον Ευάγγελο Γιαννόπουλο. 

Φαντασμένιος: Καλησπέρα κύριε υπουργέ.
 
Βαγγέλης Γιαννόπουλος: Καλησπέρα Μένιε μου, είμαι πολύ συγκινημένος που με κάλεσες για δυο λόγους. Πρώτον γιατί αυτό εδώ το μπλοξ, ξέρω πολύ καλά πως το διαβάζει ο  κόσμος της φτωχολογιάς, κόσμος του πόνου και του μόχθου, εργάτης στη σκαλωσιά, αγρότης στο λιοπύρι, υφαντουργίνα στη φάμπρικα, ο σπουδαστής ο προοδευτικός που με βάσανα σπούδασε, ο διανοούμενος ο προοδευτικός,  ο μουσικόφιλος ο αδικημένος και εκδιωγμένος. Δεύτερον, γιατί έχεις το όνομα του φίλου μου του Κουτσόγιωργα. 

Φαντασμένιος: Κύριε υπουργέ τι έχετε να πείτε για το δίσκο των Drape relax/relapse;

Βαγγέλης Γιαννόπουλος: Τι να σου πω ρε παιδάκι μου; Καλό είναι, εμ δεν θα είναι καλό άμα το έβαλες εσύ; Εγώ όπως ξέρεις καλά είμαι πιο πολύ του δημοτικού ρεπερτορίου και της λαϊκής μουσικής. Για αυτά τα μοντέρνα που ακούτε εσείς οι χιξτερς πως στο διάολο σας λένε εκεί χάμου δεν ξέρω εγώ να πω.  Να τα ακούτε, καλά κάνετε και τα ακούτε, αυτό εδώ είναι και έτσι σεμνό, στρωτό και χαρούμενο. Ούτε διάολοι να σκούζουν, ούτε κλαπατσίμπανα σαν αυτά που άκουγε ο Γιωργάκης και ανέβαζαν το αίμα στο κεφάλι του Αντρέα. Για να του φύγει η οργή του Αντρέα παίρναμε και τον ΄Ακη και γυρίζαμε στα πολιτιστικά κέντρα. Έτσι είναι Μένιε, ο κοσμάκης για να βγάλει τον καημό του, για να ξεχάσει τα προβλήματα του θέλει πολιτισμό. Πολιτισμός με σοβαρότητα βέβαια ε. Αυτοί οι δικοί σου παίζουν πουθενά; Πάει κανείς να τους δει;

Φαντασμένιος: Είναι από το Όσλο κύριε υπουργέ.

Βαγγέλης Γιαννόπουλος: Τι λες ρε παιδάκι μου; Και εγώ νόμιζα πως είναι οι the go! team από το Μπράιτον. Δεν είναι ε; Μοιάζουν πάντως και μπράβο τους που είναι τόσο χαρούμενοι. Δεν είναι εύκολο να παίζεις χαρούμενη μουσική και να μην είναι σαν σαχλαμάρες.

Φαντασμένιος:  Το αγαπημένο μου είναι το My friend the scientist και μετά τα replica, pie in the sky, still raining και το there is a house που ξεφεύγουν λίγο. Μια χαρά δισκάκι στον άξονα shoegaze-indie-pop. Να το δώσετε στον γιο του Κουρή να το βάλει στο κανάλι.

Βαγγέλης Γιαννόπουλος: Τι λες ρε παιδάκι μου; Σιγά μην το δώσω σε αυτόν τον τενεκέ που είχε το θράσος να διώξει από το κανάλι τον Μπουγιουκλάκη. Άσε με μη συγχύζεις με τούτον τον μπαγλαμά.

Φαντασμένιος:  Τον Τσίπρα πως τον βλέπεις κύριε υπουργέ;

Βαγγέλης Γιαννόπουλος: Άκου να σου πω παιδί μου. Στο χωριό μου λένε μια παροιμία "Άμαθος βρακί εφόρει, κάθε πάτημα το εθώρει". Και κάτι που θέλω να το πω για όλους εκεί στο Συνασπισμό "Κι αλευρωμένος να ‘ναι ο ποντικός, η γάτα τον γνωρίζει". Ήρθανε αυτοί οι σουρουκλεμέδες να πούνε στον κοσμάκη πως θα διώξουν τη δεξιά, και πήγανε οι αγώνες όλων μας τόσα χρόνια στο ΠΑΣΟΚ, αγώνες από την κατοχή, τη χούντα και τον Μητσοτάκη στον πάτο. Θλίβομαι Μένιο μου. Άιντε καλή συνέχεια με την μπλοκοβιτσιονε σου. 

No comments: