31 March 2011

Μα οι Raveonettes; Ρε τους Ringo Deathstarr...


Το στομάχι έχει γίνει κόμπος. Σκατά. Υπερβολική δόση συναισθημάτων; Όχι, μακάρι να ήταν έτσι. Γαμώ τη πουτάνα μου, γιατί σήμερα; Όλες οι μάταιες αδιέξοδες συζητήσεις και οι φόβοι για το άγνωστο. Και τώρα τι; Αμάξι, Raveonettes και προς.. προς τα που;

έξι ώρες πριν..
Αχ μια πασχαλίτσα! Και τι βλέπουν τα μάτια μου; Ένα τιραντάκι, και .. και πιο πέρα ένα κωλαράκι.. και ένα βυζάκι. Αχ τι καλά. Και τι κρατάω στα χέρια μου; Το δίσκο των Ringo Deathstarr; Παραλίες, χωριουδάκια, γέλια και χαρές. Και παγωτά. Αν ξυπνήσω στραβά (απίθανο) μπορεί να σου πω ότι αντιγράφουν ξεδιάντροπα τους My Bloody Valentine και τους Jesus and the Mary Chain. Όμως τη μαγική αυτή στιγμή θα σου πω πως δεν με νοιάζει. Σήμερα μόνο θα ονειρεύομαι. Πάω τώρα να δω το Blue Valentine..

Στον περιφερειακό..
Έτσι είναι, έτσι ήταν πάντα. Άργησαν αλλά το έκαναν ταινία. Αλλά γιατί να το δω σήμερα γαμώ το κέρατο μου. Και αυτοί οι
Raveonettes, είναι δυνατόν να ακούγονται τόσο σπαρακτικοί;;; Τι σκατά; Εν έτη 2011 βγάζουν οι fender τέτοια τραγούδια; Βγαίνουν τέτοιες ταινίες; Και εγώ κάτι θέλω να πω αλλά δεν ξέρω πως. Και δεν ξέρω και που πάω, αλλά είμαι σίγουρος πως ακούω αυτό και αυτό.

--------------o--------------

Τρίτο γαμηστερό mixtape από τον Mista President. Άρπατο ντε!

6 comments:

Raggedy Man said...

http://www.mediafire.com/?yd46wgqxlz9vj9g

άκου αυτό και άσε τις μαλακίες... Σε ένα δίκαιο κόσμο θα ήταν το σάουντρακ του Blue Valentine... Α! Μην ξεχάσω, βάλτο και στους δίσκους της χρονιάς. Από τώρα, ναι.

fantasmenios said...

κύριοι της ifpi δεν το ξέρω το παιδί από πάνω.

Raggedy Man said...

Ποια ιφπι ρε; Η Robotic Empire τα γουστάρει αυτά! Άιντε, άκουσέ το!

Web Sherif said...

Τίιι είναι αυτό το λινκ;

Anonymous said...

poly omorfa tragoudia. to klebo :)

fantasmenios said...

@raggedy man

καλό το δισκάκι. ο Πάνος Κοκκινόπουλος στο έδωσε;;