07 December 2009

20 για το 2009 | 10-06

10. Kingdom of Rust από τους Doves
Μαζί με τους Coral από τα πιο τίμια συγκροτήματα του νησιού. Αν οι Doves ήταν ποδοσφαιριστής, θα ήταν ο Γου Χου Γεωργιάδης. Εντυπωσιακό ξεκίνημα, μικρή πτώση στη συνέχεια αλλά κρατώντας ένα επίπεδο. Όμορφο στρωτό ποδόσφαιρο χωρίς βεντετισμούς.

09. Repo από τους Black Dice
Αγαπητέ Αγιο-Βασίλη γίνεται να μου φέρεις ένα δίσκο με δέκα τραγούδια σαν το Glazin. Πέρσι σου ζήτησα νέο δίσκο από go! team αλλά εσύ δεν το έφερες. Μου το χρωστάς εε! Δεν το ξεχνάω! Το ξέρω πως υπάρχεις αφού πριν από 25 χρόνια μου έφερες το πειρατικό καράβι.

08. Dragonslayer από τους Sunset Rubdown
Τίλος και εξώφυλλο χάλια! Αντιστρόφως ανάλογα με το μουσικό περιεχόμενο που χαρακτηρίζεται από όμορφα κανονικά αμερικάνικα τραγούδια.



07. They Know What Ghost Know από τον yppah
Με αεροπλάνα και βαπόρια: Τετάρτη στο Παγοποιείον ο φοβερός και τρομερός Skantzman παρουσιάζει τη σειρά berliner. Βερολινέζικες μουσικές από τον Mr. Roussos. Τι σχέση έχουν αυτά με το δίσκο; Ήταν ένα μεσημέρι του Μάρτη, μπήκε στο γραφείο και είπε, "μαλάκα άκουσε αυτό, θα σου αρέσει εσένα".

06. The Pains of Being Pure at Heart από τους The Pains of Being Pure at Heart
Είναι κλώνοι των field mice; ΝΑΙ. ~ Είναι καλύτεροι από τους field mice; ΟΧΙ ~ Έχουν τραγούδια που στέκονται δίπλα στα καλύτερα των field mice; ΝΑΙ.

---------------ο---------------

Περίπου εκατό ήταν τα δισκάκια σοδειάς 2009 που άκουσε ο Φαντασμένιος. Για άγνωστο λόγο σε αυτά δεν συμπεριλήφθηκε ο τελευταίος δίσκος του Dizzee. Μα να ακούσει Callas και να μην ακούσει Dizzee! Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα πιαδιά μας;;

5 comments:

fantasmenios said...

το compulsion των doves έχει κάτι γυρίσματα.. ..που πονάνε πιο πολύ από τα γκολ του Μήτρογλου!

Anonymous said...

κι εμένα το πειρατικό καράβι playmobil μου είχε φέρει! τρομερό!

fantasmenios said...

sooooo 80s!

mimis said...

me 2!!!

μαν και με τους doves βλέπω να έχουμε πολλά κοινά στην λίστα.

για 9-10 το κοβω και περιμενω και την πενταδα σου

South Of The River said...

Άντε, τι θα γίνει με τις θέσεις 1 έως 5; Ξελιγωθήκαμε να περιμένουμε!

Για Νταβς (καλά δεν είναι απίστευτη ώρες ώρες η απόδοση αγγλικών με ηχητικά ελληνικά), όταν είχε βγει μου άρεσε πολύ, αλλά ακούγωντας κι άλλα μετέπειτα άλμπουμ, δεν ξέρω, μόνο το ομώνυμο μου έμεινε να θυμάμαι ρε γμτ... Γι αυτό ίσως και να παράπεσε από το δικό μου τοπ20...

Είθε να δείξει η ιστορία...

Καλώς σε ξαναβρήκα παλληκάρι μου!